Sunday, October 29, 2006

71.4 baki...

Uzun süredir sessizdim, kilom da üç aşağı beş yukarı aynıydı; bugün ilk defa tekrar 71.4'ü gördüm, kaldığım yerden yazmaya devam edeyim dedim.

Ben ne kadar nefret ediyorsam 71'lerde olmaktan hala vücudum da o kadar seviyor galiba ve her 71 dediğinde tartı ben rejimi sabote ediyorum bir şekilde.

Ama bu sefer önemli gelişmeler var hayatımda, işle ilgili çok önemli bir tarih 6 Aralık, o zamana kadar 66 kilo olmak istiyorum, aşağı yukarı 1 ayda 5 kilo.

Verebilirim inşallah. Bir de gerçekten zaman geçtikçe bu kilolar üzerime oturuyor ve vermek iyice zorlaşıyor, şimdi dişimi sıkıp sonradan daha rahat etmeyi, 1 gün istediğim şeyi yediğimde vermem gereken kilonun 7'den 8'e değil, 0'dan 1'e çıkmasını istiyorum mesela.

Herkese iyi rejimler; ben de artık buralardayım.

Kendini; ben sessiz de olsa takip ediyorum bu sefer başaracağız umarım.

1 Comments:

Blogger - said...

çok güzel en azından kilonu korumuşsun canım, 1 ayda 5 kilo gerçekleşmeyecek bir hedef değil.6'lara bir gel bak nasıl mutlu olacaksın.İnsan biraz zayıflayınca şımarıp bozuyor sonra tekrar aynı uğraşılar başlıyor.Belli bir süre dişini sıkıp zayıfladıktan sonra koruması zaten kolay.Bir gün fazla yersen ertesi gün sıkarsın ve hep aynı kiloda kalırsın.Önemli olan hedefe ulaşmak.Hadi olay gelsin sana...

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home