Wednesday, March 04, 2009

hastalık ve güzel bir haber...

Evet, bir önceki entryden sonra fena halde hasta oldum ve üç gün yataktan çıkamadım. Fakat sürekli çorba içtiğim için çıktığımda suratım biraz süzülmüş gibiydi. Ondan sonra ise bugün çok ama çok güzel bir haber aldım, başka bir şehirde çalışan sevgilim sonunda izin alıp beni görmeye gelebilecek mart sonunda... Dolayısıyla şimdi 30 marta kadar sımsıkı bir diyet için şahane bir motivasyonum var. Yarından itibaren sabah limonlu sıcak su da dahil olmak üzere bir maraton başlıyor. Beni en son gördüğünden beri epey kilo aldım, fakat eğer bu 4 haftada 5 kilo verebilirsem bana yeter de artar bile. Kalan 5 diyetin ikinci aşamasına... Yarın sabah tartılarak işe başlıyorum...

Azmim tam yerinde, bugün bile aslında mutluyken hiç aç hissetmedim kendimi, benim için açlık hep mutsuzluk ve stresle ilgili, fakat arkadaşlarımla bu güzel haberi kutlamaya gittik bir italyan lokantasına ve yememem gereken şeyleri, hep biriyle paylaşarak da olsa yedim. Ama yarından itibaren yenen her şey buraya yazılacak! Böylece her yemek istediğimde iki kere düşünmüş olacağım...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home