Sunday, May 07, 2006

bugun basliyorum

Evet, bugun basliyorum saglikli yeme ya da rejimime. Okulun son birkac haftasi oldugu icin surekli disari cikilacak, kutlamalar genelde yemekli olacak, o yuzden kendime bu son birkac haftayi zehir etmek istemiyorum, ama bu kiloda mezun olmak da istemiyorum. Dun okulumuzun senelik festivaliydi, butun gun yedik ictik o yuzden, ne icimde hicbir sey kaldi, ne de midemin bugun sagliksiz yemeye hali var. O yuzden rejime baslamak icin cok iyi bir gun, sadece tartilmaya korkuyorum, o da yarina heralde artik.

Benim icin rejim sirasinda en zoru kendimi sevmek, cunku vucuduma odaklandikca, kilo versem de guvensizligim degismiyor, cunku kendimi vucudumla degerlendiriyorum. Universitenin ilk senesinde, yazin 15 kilo vermistim, 2.5 ayda, gene de kendime guvenim artmamisti, bu sefer oyle olmasini istemiyorum.

Postlarinizi ve desteklerinizi bekliyorum, ipuclari, ornek menuler, egzersizler, hepsine cok sevinirim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home