Monday, May 15, 2006

76 ve kek

Simdi guzel kisimla baslamam gerekirse, sabah kalktim, dayanamadim tartildim ve gercekten de 76 dedi tarti...nasil oldu hic anlamadim, ama butun gun cok dikkat ettim, sabah gene ayni kahvalti, ara'da bir minik after 8 cikolatasi, bi arkadasim hediye paketi yollamis mezuniyet icin, onun icinden cikti, sonra oglen haslanmis brokoli ve mercimek corbasi, arada bir pirinc patlagi...

aksam yemeginde biraz bozdum rejimi....ama misafir vardi, ve buradaki son zamanlarimin da tadini cikartmak istiyorum bir yandan...neyse hep birlikte sushi yaptik, ve cok guzel oldu, becerebilirsem resmini koymak istiyorum...ama baya bi yedik galiba, once miso corbasi, sonra sushi sonra da kek tirtikladim....baya dolu karnim hissediyorum su anda, ama hayat boyu yapacagim birsey dikkat etmek o yuzden dert etmemeye calisiyorum, bir de butun gun COK dikkat etmistim ondan bisi olmaz heralde...

bir de yarin kesin kesin spora gidiorum ve iyice dikkat ediyorum bu durumda:)

bu blog kardesligi cok guzel...herkesinkini okuyunca moralim o kadar yerine geliyor ki...cevremde hep cok yuksek iradeli ya da hic kilo derdi olmayan insanlar oldugu icin ben hep bir tek ben boyle surekli yeniden deniyorum saniyordum...meger o kadar dogal ve insaniymis ki halim:)

1 Comments:

Blogger Burcu said...

tebriklerrr :) elbette yaptığın şey yani mücadele alanın gayet doğal. bir çok insan kilo wermeye ya da formda kalmaya çabalıyor dışardan belli etmeseler de içerden yani bloglardan gerçekler anlaşılıyor :)

2:08 AM  

Post a Comment

<< Home