Tuesday, May 16, 2006

bugun iradeliydim:):)

ve cok mutluyum...tam iki tane pizza partisi vardi gitmem gereken, biri oglen biri aksam, ikisi de sene sonu kutlamasi...ilkinde ustelik dondurma ve kurabiye bile vardi..ve yemedim. nasil oldu bilmiyorum, tam da oglen yemegi zamaniydi. galiba bu blog cidden iyi etkiledi, buraya yazacagimi bildigim icin tutmaya calisiyorum kendimi. aksamkinde salata da vardi, beyaz peynirli, ondan yedim, en cok marulundan almaya calisirken. yalniz dayanmak icin cok fazla diyet kola tukettim bugun, yani miktarini bile bilmiyorum, ama cok sis hissediyorum hic hos olmayan bir sekilde.

yani bugunku durum soyle

sabah evde degildim o yuzden bir paket sunta eti form.

ara portakal

oglen ton balikli salata, 5 tane eti form cubuk

ara bir misir patlagi

aksam peyaz peynirli salata

sanki cok karbohidrat yiyorum, daha proteine agirlik vermem lazimmis gibi gelior, hani daha cok yogurt yesem mesela daha mi iyi olur? yorumlarinizi bekliyorum.

birazdan ev arkadasim gelecek, birlikte ray filmini izleyecegiz. ray charles'in muzik dehasina hayranim o yuzden heyecanla bekliyorum.

2 Comments:

Blogger - said...

Ya aynı şeyleri ben de hissediyorum, ertesi sabah bloguma güzel şeyler yazmak, dün çok başarılı geçti demek, pişmanlıklardan bahsetmemek istediğim için kendimi tutuyorum.Ve aslında çok pisboğazlık ettiğimi böyle de yaşanabileceğini anlıyorum.en güzeli de başaranları, azimlileri okumak, onları okudukça ben de gaza geliyorum.Sana kolaylıklar diliyorum.Herşey çok güzel olacak : )))

12:05 AM  
Blogger Burcu said...

efet belki biraz daha proteine yönlenmen dietinin dengesizliğini önleyecektir.karbonhidratla proteini aynı öğünde deil ama gün içerisinde ayrı öğünlerde dengeli şekilde tüketince sağlıklı olarak kilo weriliyor:) dietinde başarılar..

4:35 AM  

Post a Comment

<< Home