Wednesday, May 31, 2006

bugunu de atlattim

yavas yavas mezun oldugumu algilayabilmeye basladim sanirim...inanilmaz kafa karisikliklari, ama bir yandan da cok mutluyum.

bugun gene yaptim rejimimi, sabah kalktim biraz yogurt ve bir dilim peynir, sonra kitap okudum uzun uzun...ondan sonra oglen yemegine ciktik, haslanmis semizotu ve havuclu salata...arada uzum ve cukulata yedim, cunku red edemeyecegim birinden ikram gelmisti cukulata, o yuzden de aksam sadece bikac eti form cubuk ve kuru uzum koyup bir kase yogurdun icine onu yedim.

sadece yatakta kivrilip kitap okumak istiyorum bu aksam, biraz karin agrisi, bolca sicaktan gelen yorgunluk var uzerimde.

bir yandan da istanbul'a geri sayim...

1 Comments:

Blogger Auryn said...

Canım kitap okumak benim de dünyada en çok seviğim şey. Ancak bunu etrafa kendini kapamak için bir araç olarak kullanma sakın. Unutma önce konuşmaya başladık okumak sonra geldi. Sosyalleşmek en büyük ihtiyaçlarımızdan biri.
Bu yaz fırsat buldukça hatta yoksa fırsat yaratarak gez toz kimse seni tutamasın.
Öpüyorum.

9:38 AM  

Post a Comment

<< Home