Wednesday, May 17, 2006

Duzenli yazmaya basladigimdan beri aksamlari yapmayi en sevdigim sey pijamalarimi giyip yuzumu yikadiktan sonra gunun post'u icin bilgisayar basina oturmak...bu arada yazmadim sanirim daha once, bitmek uzere olan okul Amerika'da, dort sene once burs aldim ve geldim, o yuzden de ben burada aksam yazdigimda orada sabah olmak uzere oluyor, sonra uyaninca yorum var mi heyecani da ayri bir keyifli.

Neyse, ben bu sabah uyaninca gene dayanamadim tartildim ve 75.2 dedi tarti...heralde olamaz boyle birsey, daha once yaptigim rejimlerden daha az yemiyorum ama bir sekilde cok hizli kilo veriyorum eger tarti dogruysa...neyse bugun ayni zamanda son odevimi yazdim, yarin duzeltip teslim ediyorum ama asagidaki aksam yemegi menusunden de gorebileceginiz gibi biraz kendimi odullendirdim:)

Sabah uyandim ve blog yorumlarini alip cok mutlu oldum, sasha onerilerin icin tesekkur ederim, proteini arttirmaya calisacagim, bugun de ilk is yagsiz yogurt aldim zaten. Neyse bloglara dalmisim, feci aciktigimi farkettim, ve ne domates ne salatalik kalmisti, bende biraz havuc kesip ustune limon siktim ve yarim paket eti form, diyet krem peynir ve havuc yedim.

Ara ogun gene yarim paket eti form, haril haril ders calistigim icin bir yandan onu atistirdim.

Oglen bir kase mercimek corbasi ve ton balikli salata

Ara bir portakal

Sonra aksam yemeginde odevimi bitirmeyi kutladim, once cok guzel bir salata yaptim kendime, biraz izgara tavuk, biraz peynir, kurutulmus domates ve maruldan olusan. sonra bir tane misir patlagi ve 3-4 tane findik yedim. Hic de pisman degilim :)

Burada gece yarisi oldu, burnumda feci tuten Istanbul'da olanlara gunaydin:)

2 Comments:

Blogger tatlıcadı said...

Bence çok güzel gidiyorsun birde sporu hayatına soktunmu kısa zamanda istediğin kiloya ineceğine inanıyorum.

Sevgiler.

1:00 AM  
Blogger Burcu said...

süpper wallahi artı hiç de fazla yememişsin ki..afiyet olsun...

2:28 AM  

Post a Comment

<< Home