Monday, May 22, 2006

azimle devam

bu sabah tartildim iki gunluk sok diyet sonrasinda ve 74.4 cikti kilom, arkadaslar ben gercekten daha once hic bu kadar kolay kilo vermemistim, hic sikayet etmiyorum tabi ki ama sasiriyorum da vucuduma...daha onceki seferlerde spora fazla abaniyordum ve yaglar direk kas oluyordu sanirim, simdi minder hareketleriyle cok daha dengeli gidiyorum.

bu arada sok diyetten normal diyete donmus durumdayim, insallah vermeye devam ederim, bu konuda tecrubesi olanlar yardimci olursa cok sevinirim...sok diyetten sonra eski rejime donunce kilo veriliyor mu? ya da yavas yavas mi donmek lazim?

4 Comments:

Blogger Burcu said...

şok dietten sonra kendi dietine alıştırarak dönersen kesinlikle kilo almıyorsun. tecrübeyle sabittir :)buarada süper gidiyorsun başarılar :)

11:36 PM  
Blogger isola said...

oh oh, tebrikler...
bana şimdilik diyetten ziyade diyet blogları arasında dolaşmak yetiyor galiba ;) darısı başıma diyerekten uzaklaşıyorum... :) kolay gelsin.

5:34 PM  
Blogger - said...

isolaya katılıyorum ben de sizlerin başarılarını izlemekle yetiniyorum bu aralar :p sasha olsun sen ol, allam yaa ben ne zaman zayıf olucam ?

5:23 AM  
Blogger isola said...

:))) butterfly... şu yorumunu görünce kendimi tutamadım , ne alemiz yaa. ama olacak olacak...

6:31 AM  

Post a Comment

<< Home