Friday, May 19, 2006

patlayana kadar yedim!

offf...cok feci bozdum rejimi bu aksam, arkadaslar saymiycam bile ama soyle bir kisa liste veriyim ki makarnadan baklavaya, findik fistiktan dondurmaya herseyi yedim bu aksam...


yarin sok diyet uygulamaya basliyorum, iki ya da uc gun...sabah sadece domates salatalik, oglen yogurt ve aksam izgara tavuk. iki ya da uc gun bunu yapmak istiyorum, bu aksamin acisi ancak cikar.


butun gun ekstra dikkat etmis ve spora bile gitmistim, heralde bu aksam bozarim diye, cunku arkadaslarla yemek vardi, herkes kendi ulkesinden bisiler yapip getirmis, ben baklava ve borek goturdum, nijerya ve gana yemegine kadar hersey vardi kisacasi...biz de yedik de yedik...saatler de surdu, sohbette olunca insan kalkip kalkip aliyor yemek farketmeden...neyse artik, olan oldu ve sinirlensemde cok kendime, oturup aglamanin hicbir faydasi yok, o yuzden yarindan itibaren sok diyet. iki ya da uc gun, ne kadar sis hissettigime bagli olarak.

oof of...nasil verilcek bu kilolar???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home