Tuesday, May 30, 2006

yine, yeniden..

Oncelikle herkese binlerce tesekkur ederim, destek veren mesajlari icin...Merakinizi gidermek icin, sonunda kendimi yataktan kazidim ve elbisemi de giyip mezuniyete gittim..Iyi ki de oyle yapmisim, bir yerden sonra karnimin o korkunc sisligi indi zaten, o gun de uzun bir sure icin son cikolatalarimi yiyip dun itibariyle tekrar rejime basladim. Dun butun gun yoldaydim zaten, en yakin arkadasimin mezuniyetine gelmek icin 8 saat otobus yolculugu yaptim. Yol boyunca uyudugum icin fazla bir sey yemedim zaten. Bugun de oglen sebzeli wrap, aksam izgara mantarli salata. Yavas yavas sagligimi da geri kazanmak istiyorum, son bir hafta yenen kotu yemekler, icilen icki ve sigaralar, ve aksam ortalama 3 saat uyumaktan sonra tekrar bu duzene donmek cok iyi geldi.

Hala sisligim var, bir kismi aldigim kilolar, bir kismi regl, ama artik yavas yavas gecicek eminim. Tartiyi onden annemle istanbula yolladigim icin bir sure kac kilo oldugumu bilemeyecegim sanirim, ama degisimleri farkedecegimden eminim.

Tekrar hepinize cok cok tesekkur ederim, inanin mesajlariniz olmasa cok daha zor olurdu. Rejim yapmayi ogrendigimiz gibi, kendimizi her halde sevmeyi de ogrenmemiz lazim sanirim...

2 Comments:

Blogger - said...

Bu post'u günlerdir bekliyoruz, merak ettik seni (niye çoğul konuşuyosam : ))) çok sevindim gitmene, umarım çok eğlenmişsindir isolanın yaptığını ben de yapmıştım hem de hem lise hem üniversite mezuniyetimde.Benim bir yıllığım bile yok biliyo musun? Fotoğrafım görünecek de millet ne şişko diyecek diye yıllık almamıştım.Şu an en çok buna pişmanım insan arasıra arkadaşları hatırlamak istiyo.Neyse artık bunlar geçti ama aynı yanlışları tekrarlıyorum.Fotoğraf çektirmek en büyük fobim.Dediğin gibi kendimizi sevmeyi ve hayatı kaçırmamayı öğrenmemiz gerekecek.

10:36 PM  
Blogger isola said...

he şöyle :) gitmekle en iyisini yapmışsın... yoluna koymuşsun moralini de sevindim. bundan sonrası için de önünde mezuniyet balosu gibi bir baskı olmadığından daha rahat edersin gibime geliyor.
kolay gelsin...

----------

butterfly, az önce burası bomboştu yahu ilk yorumu ben yazacaktım diye sevinmiştim bi de güya ;) bu ne hız :))

yaa şu kilolar yüzünden kendimizi hayattan soyutlamamayı öğrenmemiz lazım!! fotoğraf demişsin de aklıma 67-68 kiloyken çektirdiğim bir vesikalık fotoğraf geldi. tek beğendiğim vesikalık foto o olduğu için ne zaman lazım olsa onu çoğalttırıyorum valla. oh... "son 6 ayda çekilmiş fotoğraf" lafları da yalan oluyor tabii ama olsun :P

10:55 PM  

Post a Comment

<< Home