Friday, June 02, 2006

gene hastayim!

arkadaslar, ben gene hastayim, bu saglik sorunlari nedir bu donem anlamadim, ama bitanem dostumun mezuniyetinde basima gunes gecti sanirim, hastalik detaylarini su anda yazamiorum, ama dun ilaclar midemi bulandirmasin diye biraz fazla ekmek agirlikli yedim, bugun de ac degilim hic o yuzden oglen bir peynirli salata yiyebildim ancak...aksama kadar da yoldayiz, heralde uyurum...bol bol su ve yesil cay icmeye dikkat ediyorum, ve arkadasim da soledi zaten suzuldun burada iki gunde diye, bir de mezuniyetten resimleri gordum, gercekten incelmisim bir ara:)

neyse, bu kilolari ben vericem yavas yavas, artik yemem de duzene girmis dunku yemek fazla agir geldigine gore.


uc gun icerisinde ikinci kere bavul toplamaya donuyorum ben simdi, herkese iyi haftasonlari ve kendime de acil sifalar dileyerek:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home