Monday, June 05, 2006

saglikliyim:)

merhaba arkadaslar,

aksam yemeginde bozmazsam bir gunu daha basariyla atlattim sanirim...sabah kalkinca uzum ve bi parca kraker yedim, kaldigim arkadasimdaki kahvaltiliklar pek rejimlik degil cunku, sonra attim kendimi sokaklara, istanbul'a asik olsam ve donmek icin sabirsizlansam da hic hakkini yiyemem, cok guzel bir sehir new york.

yarim saat kadar sokaklarda hizli hizli yurudum, yavas yuruyunce insanlar omuz atiyor zaten, ondan sonra biraz dukkanlara baktim ama yeni mezun olmus issiz bir insan olarak bakmakla yetindim haliyle:):) birkac tane tisort denedim dayanamayip, cok fena olmadilar, moralim duzeldi, ama gene de tartimdan uzak olmak cok zor, soyle ustune cikip motive olmak varken, aa vermisimdir canim diyerek rejime devam etmek daha zor.

neyse, oglen yemeginde ufak bir kafede ton balikli salata yedim ve maden suyu ictim, kola icmemeye cok dikkat ediyorum, bloglarinizi okuduktan sonra, eski rejimlerimde tok tutsun diye habire icerdim, simdi yoruldukca ve aciktikca su ve maden suyuna agirlik veriyorum...cok daha iyi sanirim.

benim annem birkac sene once diyetisyen yardimiyla 15 kilo kadar verdi, o zamandan beri inis cikislarim cok yogun benim, bir gun demisti ki kendinden nefret ettigin icin degil, ama zayif halini daha cok sevdigin icin rejim yap. bu sefer cok dusunuyorum ve deniyorum, ama hala ogrenmem gereken bir sey sanirim kendimi her halimle sevmek, ve belli bir kiloda oldugum icin degil ben oldugum icin sevilmeye ve begenilmeye deger oldugumu kabul etmek. ama bir kac gundur saglikli yedikce cok mutluyum, vucuduma daha cok saygi duyuyuormusum gibi geliyor cunku, umarim bu sefer kendine guven sorununu da kilo sorunuyla birlikte hallederim:)

herkese cok sevgiler.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home