Sunday, June 04, 2006

tembellik guzel sey...

arkadaslar mezuniyet sonrasi bir tembelim bir tembel, biliyorum ki istanbul'a donup de is aramaya baslayinca su gunlerden eser kalmayacak, o yuzden buradaki arkadaslarimla son gunlerimin tadini cikarmaya calisiyorum bol bol.

eh, hayatimda stres olmayinca da rejim gayet iyi gidiyor, eskisi kadar siki uc ana uc ara ogun olmuyor cunku gec kalkiyorum, saatler farkli vs, ama aksam icki ve atistirma olacaksa, sadece meyve yiyorum mesela aksam yemegine. ve karnim epeyce indi, bir hafta daha boyle guzel goturebilirsem gobegim kalmazmis gibi geliyor...tabii ust kisim incelmesi en kolay kisim. bir de arkadaslarimin evinde kaliyorum, o yuzden spor imkansiz, hani uyanip beni salonlarinda mekik cekerken bulurlarsa komik olur :)

simdi de arkadasimin dustan cikmasini bekliyorum, sonra oglen hint yemegi yiyecekmisiz, hava baya sicak oldugu icin en hafifini secerim zaten ister istemez, sonra da sokaklarda saatlerce yuruyus:) galiba farketmeden baya hareket ediyorum su siralarda.

eskisi kadar yazamiyorum bloga, ama gene herkesinkini duzenli takip etmeye calisiyorum, herkese tekrar bol sanslar...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home