Monday, June 05, 2006

yuzeysel insanlar!

normalde diyetle ilgili yaziyorum buraya ama su anda yalnizim ve cok moralim bozuk o yuzden de yazmak istedim....ev arkadasim, buradaki canim dedigim her gunumu birlikte gecirdigim bir insan baska bir arkadasimiza, benimle email araciligiyla arkadasligini surdurmenin cok garip olacagini soylemis...daha bu pazar mezun olduk, ve bu insan beni istanbul'da ziyaret etmek icin ucak bileti almayi dusunuyordu


o yuzden de cok mutluyum aslinda buradan gidecegim icin en azindan bir sureligine...amerikalilar ve arkadaslik anlayislari o kadar yuzeysel ve gecici ki bazen, denemeden olmicak demek...ya email...cok garipmis, bir bucuk hafta oldu zaten mezun olali...niye bu kadar acele karar vermek, bi arkadasligi devam edemicek diye damgalamak...


cok sinirim bozuldugu icin, aksam yemeginde o kadar guzel iki yumurtayla diyet bi yemek hazirlamistim kendime, uzerine bi tane dondurma yedim...sadece otuz kalorilik bisi ama gene de keske yemeseydim...evde durursam gene sinirlenicem ve yiycem bisiler o yuzden kendimi disari atiyorum ama istanbulumu iyice ozledim bu olay olunca..

3 Comments:

Blogger - said...

boşver canını sıkma yaa, eski arkadaşlar gibisi yok.nasılsa dönüyorsun İst.a ahhh keşke ben de dönebilsem neyse nankörlük etmiyim burası da çok güzel.Hem kociş var burda :p
boşuna dememişler Türk'ün Türk'ten balka dostu yok diye : ))) onlar anlamazlar arkadaşlıktan filan.
Böyle ufak şeylerin canını sıkmasına ve rejimini mahvetmesine izin verme.

4:37 AM  
Blogger Auryn said...

Canım ya sen neredesin şu anda?
Bir de tebrik ederim sıkıntılı hissetmene karşın diyetini bozmadığın için.

3:21 PM  
Blogger Burcu said...

sadece amerikada deil istanbulda weyahut ne bileyim dünyanın herhangi başka biyerinde de bu tarz insanlarla karşılaşabilirsin bu yüzden fazla kafaya takma derim ben.biraz zor ama.bak dönünce eski dostlarınla olacaksın bunu düşün.we seni incecik görecek insanları ( bu azimle maşallah kesin görecekler yihhuuu )

2:07 AM  

Post a Comment

<< Home