Wednesday, June 07, 2006

iki aksamdir dondurmali vs. bozdum diyeti...dun aksam bozduktan sonra biraz fazla dikkat etmistim bugun, o yuzden fazlaca aciktim sanirim aksama, bi yemeye basladim durduramadim resmen...ama yarin tekrar devam kaldigim yerden, sanirim istanbula donene kadar biraz iki adim ileri, bir adim geri seklinde devam edicek rejim, ancak istanbul'da son hiz yapabilcem, ama o kadar da olacak artik, 74'un altinda bi sekilde donsem yeticek galiba, kalanini da artik evde daha rahat diyet ve sporla veririm diye dusunuyorum.


bir de tartilabilsem aslinda cok iyi olacak, ama valla karnim indi gibi gelio, su andaki korkunc sisligi haric.

tok karnina uyuyum baya kabus gorecegimi hissediyorum ama kahveli dondurma cok guzeldi tutamadim kendimi:)

bir de mesajlariniz icin gercekten cok tesekkur ederim, bi sekilde o kadar rahatlatti ki bloguma yazmak o anki uzuntu ve sinirimi, cunku birilerinin cevap verecegini biliyordum, ve gercekten de verdiniz ve cok tesekkur ederim. sasha cok haklisin, boyle insanlar her yerde var aslinda, ve kultur farki vs. bir yerden sonra en kolay aciklama ama iste insan kirildigi an cok da oyle dusunemiyor, hemen bir seyleri suclayip isin icinden cikmaya kalkisiyor.

neyse, ben simdi okulumdayim, iki gun burada calisicam, biraz cep harcligi ciksin diye, cok yakin bir arkadasimla cok guzel bir aksam sefasi yaptik (zaten rejimler hep oyle bozuluyor galiba:))) yarin erken kalkmam lazim, bana yatak yolu gorundu.

herkese bol azim ve saglik:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home