Thursday, June 08, 2006

karin agrilari

Ya arkadaslar dun aksamki abartmalardan sonra nasil bir karin agrisiyla uyandim anlatamam...bugun mumkunse spor salonuna gitmek istiyorum ama bakalim nasil olacak. Biraz dusundum de, basladigimdan beri rejime kilo verdigimi biliyorum, ama su iki ileri bir geriler olmasa, ne kadar daha zayiflamis olurdum aslinda simdiye kadar...o yuzden biraz daha azimli gitmem lazim, hani bi 70'lerin altina indigimde zaten arada kacamaklar yaparim ama sanirim biraz ertelemem ya da ufaltmam lazim o kacamaklari.

Yapabilirim dimi?? Bi kendi evime ve duzenime donsem de daha kolay olacak zaten ama artik mazeret bulmak istemiyorum oyle ya da boyle yapabilmem lazim:)

4 Comments:

Blogger Auryn said...

Geçmiş olsun güzelim. Kaçırınca ağırmıştır haliyle.
Bak spor salonu iyi fikir. Ama kaytarmak yok tamam mı?
Ayrıca oraya gidince buradan dönünce gibi mazeretlere son vermeye çalış.
Fazla emirkipli oldu yazdıklarım sanırım ama meslek öğretmenlik olunca insan nasihat verir gibi konuşmaya alışıyo naaparsın.
öptüm

3:16 PM  
Blogger Yine_yeniden said...

ya iste ben de tam o mazeretlere son vermeye calisiyorum ama iki gun birinin uc gun baskasinin evinde kalinca insanin kendi duzeni cok da kolay olmuyor, hani kendin sebze alip yapma gibi bi sansin yok malesef

4:27 PM  
Blogger - said...

Doğru söylüyorsun canım, insan düzenden tamamen kopmuş gibi hissediyor ama sen abartmamaya çalış.Bir de kendini çok hızlı kilo vericem diye zorlama bu iş yavaş yavaş oluyor.Ben bu hatayı çok yaptım, tartıda sonucu göremeyip daha çok yedim.azıcık bozup nasılsa bozdum diye deli gibi yedim.uzun vadeli plan yapmak lazım, moralleri düzgün tutmak lazım.

1:14 AM  
Blogger Auryn said...

Sebze yemekleri dedinya ben özlemişim doğrusu.
Pazardan almak lazım.
Ne var bu aralar?
Haberin var mı?

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home