Saturday, August 12, 2006

tokluk

guzel ve kotu haberler bir arada, o yuzden de kotuye daha az takmaya calisiyorum.

neyse, hemen soliyim ikisini de

birincisi bu sabah en ufak artista utanmadan bana soyleyen dijital tartim 71.2 dedi:))))) ve acayip mutlu oldum. zaten diger butun tartilar 69-70 arasi gosteriyor ama ben inatliyim bunda 70'in altina dusene kadar 70'in altina dusmus saymaycagim kendimi:)

sabah bunun uzerine bir azim sporumu da yaptim cok iyi geldi ve uzun suredir olmayan bir pantolonumu deneme cesareti buldum, artik dugmesi kapaniyormus:)

kotu haber de asiri olmamak kaydiyla aksam yemedinden sonra bozdum biraz rejimi simdi cok cok tokum o yuzden, belli ki kuculmus midem.

yarin ben tekrar gidiyorum istanbuldan, arkadaslarimla tatile bu sefer. persembe gunu donuyorum, tatilde de devam niyetindeyim, daha hareketli olacagim icin buyuk ihtimalle yediklerim biraz artar ama oyle durumlarda genellikle metabolizmam hizlaniyor, kilo veriyorum.

bikac ay daha siksam disimi, gerisi kontrol daha kolay olacaktir.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

hoşgeldiin. yeni gördüm döndüğünü. pes etmiştim bakmaya artık yeni post var mı diye. ama ne göreyim birden bissürü post birikmiş. kolay gelsin.

1:52 AM  
Blogger - said...

ya süppersin canım, tebrik ederim...Tatilde sakın bozma olur mu?

10:31 PM  
Blogger Nilay said...

Bloğunu yeni keşfettim..:) Eskiden varmıydın? Sanki tanıdık gibi geliyorsun bana. Daha önce blog kapatmışmıydın? Diyetinde başarılar.

7:56 PM  
Blogger isola said...

olleyy! süperiz :))

5:40 AM  

Post a Comment

<< Home