Monday, June 12, 2006

merhabalaarrr....

ses cikmadigindan anlamissinizdir heralde ki iki gundur rejim bozuldu...ama iki gundur de 10 saat ayakta garsonluk yaptim, o yuzden normalden cok yedim ve normalden cok yaktim. eminim ki kilo vermedim o iki gunde, hatta biraz aldigimin da farkindayim ama o kadar yemeye normalde cok daha fazla alirdim heralde:)

dun okuldan son kez ayrilip cok yakin bir arkadasimin boston'daki evine geldik, bir uyumusum ki 11'de yataktan cikabildim ancak, ve bacaklarim hala agriyor o iki gunun kosusturmasindan. ama artik bahanem yok, arkadasimin evinde eliptikal aleti var, yarin sabah ustune cikiyorum mutlaka:)

bugun haftalardir ilk defa yagmur yok, camasirlarimi yikar yikamaz kendimi cimenlerin uzerine atmayi planliyorum. bir de hava sicak olup body giymek gerekince cok daha iyi yapiyorum bu rejim isini galiba ben:):)

bir de arkadaslar, gene yardiminiza ihtiyacim var, aksam yemegini hafif yemek lazim biliyorum ama, burada ailece yemek yiyolar ve annesi yapiyor aksam yemeklerini, hani en buyuk ogunun aksam olacagini biliyorsam, sabah az az ve sik mi yemek lazim, ama oyle yapinca da aksam yemegi iyice oturacak sanki??? hepinizin tavsiyelerini bekliyorum.

11 Comments:

Blogger Auryn said...

Canım boşuna yazın artmıyor diyet yapanların sayısı. O ince giysiler kiloları daha bir göz önüne seriyor gerçekten.
Önerime gelince bence en iyisi orda önüne ne koyuyorlarsa ucundan yemek. Benim bakış açımdan en mantıklısı bu. Buna benzer bir öneriyi başka bir kardeşimize daha yazdım. Küçük bir tabak seç kendine. Sofradakilerden az az alıp doldur tabağını. İkinci tabağı ise düşünme bile. Bol salata ye.
Uzun lafın kısası tek bir öğüne yüklenmek yerine her öğün azar azar yemek en doğrusu.
Bakalım diğer kardeşler nasıl önerilerde bulunacaklar. Bilgilenmek için ben de bekliyorum.
Öptüm. Bu haftayı diyetini bozmadan geçir olur mu?

3:15 PM  
Blogger - said...

Ya benim şöyle bir sorunum var her zaman akşama kadar rejimimi tam bir şekilde hiç bozmadan yaparıma ama eve gidince bana birşeyler oluyor.O yüzden benim akşamları az birşeyler yemem asla mümkün değil, ben de kendime göre alacağım kalorilerin yarısını her zaman akşama arırırım yoksa strese giriyor bozuveriyorum rejimi.Tabii ki akşam az yemek çok güzel ama başarabilene : (((

10:26 PM  
Blogger Auryn said...

Butterfly, ben de pek başarılı olamıyorum akşam az yemek meselesini. Acaba diyorum işten çıkmadan yani eve gitmeden önce bir elma yahut ne bileyim hazırladığım bir kepekli sandöviç falan mı yesem?
Belki bu akşam öğününe yüklenmemi engeller.
Hoş yakında tatile giriyor okullar. İş çıkışı diye bir şey olamayacak yakında ama! Yapabilirsem yine eylüle hazırlık olması açısından o satlere denk getirmeye çalışırım benim ikindi kayıntısını.
Dur bakalım işe yarar belki.

4:38 PM  
Blogger isola said...

akşamları evde olmak yaramıyor bana da. kendimi eğlemek için bile yiyorum yaa o kötü. eve sadece uyumak için gelsek sorun olmayacak aslında. öyle yoğun bir tempom olsa keşke :P

9:56 AM  
Blogger Auryn said...

İsola; Midede kapak şeklinde bir forma bürünecek ve etkisi en az 10 saat sürecek bir ilaç üretseler keşke :)

4:49 PM  
Blogger isola said...

evet iyi olurdu o kapak :(
hobi haline gelmiş yemek yemek :/

4:49 PM  
Blogger isola said...

"ses cikmadigindan anlamissinizdir heralde ki iki gundur rejim bozuldu"
------------------------------------

hmm rejim gene mi bozuldu? nerelerdesin? tüm kardeşlik aynı anda tatile çıktı anlaşılan...

25.06.06 !

5:40 AM  
Blogger Auryn said...

Yaşasın tatil kardeşliği :)

8:40 AM  
Blogger isola said...

:PPP

11:03 PM  
Blogger Auryn said...

"yine yeniden" lafını tekrar tekrar söylememen için aramıza dönmeni bekliyoruz güzelim.

12:32 PM  
Blogger isola said...

bence o buralarda ama bloguna yazmıyor :P

n'olduuuu?


15 Temmuz 2006 !

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home