Wednesday, August 09, 2006

demirim eksikmis

bugun doktor ole dedi...dusuk tansiyon vardi biraz daha cok et ye dedi. protein eksikligi ben de hissediyordum zaten, artik et alirken eve kotu hissetmicem :)

neyse, bugun sabah tartildim ve 72.6 dedi, o yuzden galiba cok incelmis gozuktum gozume:)))

sabah o azimle 3 kuru kayisimi yedikten sonra 40dakika vcd'İm esliginde spor yaptim sonra bol bol su icip dusa attim kendimi. 12 bucuk gibi guzel bir kahvalti salatasi taze naneli, domates salatalik ve peynirli sonra da iste doktora gittim.

Ara olarak bir kase diyet yogurt 4 tane etiform yedim, sabah kahvaltisini cok gec ettigim icin ara ogunu biraz buyuk tutuyorum, gunde 2 ogun sagliksiz az cunku.

Neyse, sonra saat 5 bucuk gibi cok acikinca bir armut yedim, aksama da sadece sirkeli bir balikli salata (eh demir alicam ya:)))

Butun gun yapmam gereken islerin pesinde kosusturdum, simdi televizyon karsisinda ayaklarimi uzatip oturucam sanirim.

Bir de cok guzel bir is gorusmesine gittim gecenlerde, insallah yakinda bir de isim olacak:)

Ya ben arayi cok uzatmisim kimse okumuyo galiba, olur da okursaniz bi mesaj birakin da kendi kendime yaziyomus gibi hissetmiyim:)

1 Comments:

Blogger balim said...

Hizli kilo verebildigin icin cok sanslisin. Masallah diyelim :). Azmini kaybetme 2-3 ay sonra sayfanda onceki ve sonraki halini gosterecegin gunleri dusun :) ..

11:49 AM  

Post a Comment

<< Home