Friday, August 04, 2006

ben dondum

bu kadar zaman sonra hala bakiyor musunuz bloguma bilmiyorum...uzun zamandir pek bir inisli cikisli gidiyor hayatim bir turlu oturup yazamadim...istanbuluma dondum sonunda, gecis donemindeyim haliyle...

kilo konusuna gelince ticker`a baktim orada bi ara 74`e kadar dusmusum sonra onlarin hepsini tekrar geri aldim...buraya geldigimde 78.4 kilo idim, simdi ise 72.5-73.5 arasinda gidip geliyorum, yani bir ayda 5-6 kilo verdim...

Ama bu pazartesi cok kotu bozdum rejimi o yuzden de tartiliyorum arada ama bir hafta hic bozmadan gitmeden yazmayi dusunmuyorum kilomu, yani umarim bu pazartesiye guzel bir rakam yazicam. Bekledigim ve umdugum 72`lerde olmak pazartesi itibariyle.

Bu ayin 25`inde de 70`e inebilirsem benden mutlusu yok...

Artik kendime kucuk hedefler belirleyerek yapiyorum rejimi. Mesela ilk hedef 72 cunku boyumla kilom esitlenecek hic degilse...sonra 70 yuvarlak sayi oldugu icin vs..Ilk basta hedefi 63 olarak koymustum gene ideal biliyorum ama 65 oldugumda da kendimi cok ince hissedicem sanirim.

Bu arada bugun bir de egzersiz vcd`si alip yarim saat onu yaptim kalcalarimin agridigini hissediyorum ki en cok onlarin calismasi lazimdi zaten.

Neyse benden simdilik bu kadar pazartesi sabahi guzel bir kilo yazabilmek umuduyla:)))

1 Comments:

Blogger isola said...

vayy kim burda :)

valla gayriihtiyari tıklıyordum ben takip listemdeki blogların linklerine.

yine de hayret ettim "ben döndüm" başlığını görünce beklemiyordum cidden. takip ettiklerimden tam 8 kişi de yazmıyor çünkü.
ne kadar uzun zaman oldu!

aynen ben de senin gibi önce boy kilomu eşitlemeyi, 68 olabilmeyi umuyorum. (boy 1.68)

ehh kim tutar bizi! tam gaz devam ... arayı açma ;)

6:34 PM  

Post a Comment

<< Home