Monday, August 07, 2006

dijital tarti bir garip

Merhabalarr...

Valla artik tekrar basladim galiba duzenli yazmaya. Haftasonu biraz bozdum rejimi ama simdi tekrar siki bir sekilde devam. Bu sabah istemeyerek tartildim birinde 72.8 digerinde 73.4 cikti.

neyse, bugun yediklerimi yazmak istiyorum...

sabah 3 kuru kayisi sonra oglene dogru diyet peynirle yapilmis bir kahvalti salatasi ve bir dilim diget ekmek. Aksamustu ise bir diyet yogurt (70 gr) 3 limon lifli biskuvi 6 badem.

SOnra aksam disari ciktik yemege kesin gene farketmeden alicam kalorileri derken gittigimiz yerde Taylight menu diye bir seyler de varmis, taylight salata ictim yaninda sarabimi da icerek. Bir de bir dilim ekmek. Gayet hafif atlattim yani. Ama tekrar farkettim ki rejim cok zor disarida yerken. Sostu mostu farketmeden gelsin kaloriler, yani salata da cozum olamayabiliyor bazen.

Bugun bir de aldigim yeni bir egzersiz vcd'si ile 40 dakika ciddi ter doktum. Bacaklarimin ust kismi agriyo ki bu da iyiye isaret. Yeni basladigim icin bir sure iki gunde bir yapmayi dusunuyorum...

İnsallah bu haftanin sonunda ilk hedefim olan 72'yi gorucem...

3 Comments:

Blogger Yine_yeniden said...

ben 22 yasindayim. bekarim :)
boyum 1.72 kilom da 72-73 gibi bir yerlerde su siralar :))

5:55 AM  
Blogger isola said...

ah bu uzunlar yok mu!

:))

1:19 AM  
Blogger Girls On Blog said...

merhaba
bende çok yeniyim ,diyetteyim ve bloggerda acemiyim:)

4:17 PM  

Post a Comment

<< Home