Tuesday, August 08, 2006

Ben aynen rejime devam....bugun gene tarti iki cok farkli rakam soledi o yuzden ben de pazara kadar tartilmamaya karar verdim...

Sabah uyaninca once 3 kuru kayisi cunku tembellik var bagirsaklarimda bu siralarda. Ondan sonra tam kahvalti edicekken babam dedi hadi ofise gel birlikte yemek yiyelim ama nasi acim neyse 3 tane badem attim agzima gittim yanina. Ciktik oturduk bir yerde biber domates salatalik ve beyaz peynirden olusan bir salata ve bir dilim de kepek ekmegi yedim.

Sonra ara ogun yogurt almamisim yanima malesef bir paket altinbasak yedim o yuzden, normalde daha bir proteinle dengelemek istiyorum ama olamadi bu sefer malesef..

Aksam da eve geldim acliktan oluyordum, o yuzden hep alir almaz salata malzemelerini yikiyorum ki eve ac geldigimde hemen hazir olsun baska seylere saldirmiyim. Kendime alabalikli (az konserve yagi suzulmus) bir salata yaptim yaninda da gene uc badem.

Tansiyonum oynuyo bu siralar o yuzden proteine agirlik vermeye calisiyorum bir de badem iyi geliyor.

Bu arada hala 72-73 lerde olmama sasiranlara söliyim ben amerikada gene aldim o verdiklerimi, turkiyeye dondugumde 78.4 kiloydum, yani bir ayda cok saglikli bir sekilde 6 kilo verdim yaklasik:)))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home