Sunday, August 27, 2006

ya arkadaslar yazamıyorum uzun zamandır ama gercekten rejim yapmıyor oldugumdan degil, sadece hayat cok yogun bu sıralarda ve yakında ise baslıyor olmanın kosusturmaları icerisindeyim.

Ama en son yazdıgımdan beri rejimi de sporu da cok sıkı tuttum ve benim gıdım gıdım inen inatcı dijital tartım bana 71 kilo oldugumu soyledi:)))))

Ben aynen devam tabii, spor hem atıstırmamı engelliyor, hem saglıklı hissettiriyor hem de cok kolaylastırıyor kilo vermemi. Rejimin yanına gercekten sartmıs yanı.

Herkese cok guzel pazarlar

4 Comments:

Blogger - said...

0fff süppersin canım yaa, ne güzel kilo verebilmek ben takıldım kaldım, çok sıkı spor yapamıyorum o yüzden herhalde.Tekrar başlasam çok iyi olacak.

11:55 AM  
Blogger Bng.U said...

60lara inmeye azcık kalmış devam devam:) sevindim adına..

3:35 PM  
Blogger isola said...

bir dahaki aya ben de 71 olcam göreceksin :P

kolay gelsin :)

1:43 AM  
Blogger Burcu said...

çok az kalmış 6lıları görmene..bak 70sınırının bi altına in gerisi çorap söküğü gibi gelecek..tebrikler canım..

2:08 AM  

Post a Comment

<< Home