Wednesday, August 23, 2006

ya ben bosuna yine yeniden koymadim blogumun adini...istanbula dondum ama o kadar bosladim ki diyeti (mesela bu aksam pide ve ayran ustune dondurma...) verdiklerimin cogunu aldım geri....

tartilmaya korkuyorum ama eminim 74 civarındayım.

Ama bugun dondurmanın uzerine uzun uzun dusundum, yemek yememin bir kısmı psikolojik biliyorum ve bu donguden artık cıkmam lazım.İçimdeki baska seylerin boslugunu yemek yiyerek doldurup sonra kilo aldıgımda kendimden soguyarak hayatıma devam etmek istemiyorum. Ve beslenme alıskanlıklarımı degistirmeye,bir yandan da o boslugun ne oldugunu dusunmeye ya da kendi vucudumla ilgili guvensizliklerimin uzerine gitmeye sanırım artık hazırım.

İyi beslendigimde daha mutlu ve saglıklı hissettigimi biliyorum ve artık tatlı pide vs istememeye baslayıncaya kadar isin ucunu sıkı tutmak istiyorum, cunku bir kere saglıklı yemeye alısınca tatlılar fazla tatlı ve yapay gelmeye baslıyor zaten...1 ay duzgun gitsem eminim ki de alısırım.

Biliyorum artık siz de bıktınız ama o kadar iyi geliyor ki destekleriniz...Yarın 24 Agustos itibariyle ben hem beslenme alıskanlıklarımı degistiriyorum hem de bunu sadece diyet olarak gormek yerine su duygusal istah olayının nedenlerinin ustune gidiyorum. Ikı hafta boyunca tartı uzerine cıkmayacagım ama yediklerimin listesini yazacagım, 1 ay boyunca ise tatlı ve unlu hicbir sey (kepek ekmek haric) yemeyecegim.

Nolur yorum ve destek eksik etmeyin cok cok iyi geliyor...

Yarın sabah sporuyla ise baslıyorum.

3 Comments:

Blogger Nilay said...

Merhaba arkadasim, ben sana destek olayim. Sana Mevlana felsefesiyle yaklasip, zararin neresinden donersen kardir diyorum. Aclik duygunu bastirmak icin oncelikle karbonhidrati azaltip, proteini yukselteceksin. Proteinler tokluk hissi verirler ve sekerini yukseltip yeme istegini durtmezler. Ben tatlisiz, dondurmasiz yasayamazdim, 2 aydir agzima dondurma surmedim. Pasta yedigim zamanlarda da bir iki isirik kadar yedim, canim istemiyor artik. Meyve delisi oldum. Yogurt ta oneririm. o da tok tutuyor, ozellikle probiyotik olanlar diyet icin cok guzel. Hersey senin elinde, yeterki iste, hepimiz burada birbirimize destek icin variz. Yalniz degilsin...

8:46 PM  
Blogger - said...

canım merhaba,
uzun süre gelmeyince ben de nerelerde bu kız diyordum.Canını sakın sıkma bence çok güzel kararlar vermişsin.Geçenlerde şöyle birşey okudum:insan 21 gün üstüste aynı şeyleri yaparsa o alışkanlık haline geliyormuş.Şimdi sen 1 ay filan tatlı unlu şeyler yemezsen kesin alışırsın.ben de artık senin gibi düşünüyorum, hayatım boyunca devam ettirebileceğim bir diyet yapıyorum kendimi aşırı sıkmadan.Tatlı da yersem mutlaka tatlandırıcı içerikli olanlardan yiyeceğim.Her zaman yanındayız merak etme.Haberlerini bekliyoruz...

7:09 AM  
Blogger isola said...

"...cunku bir kere saglıklı yemeye alısınca tatlılar fazla tatlı ve yapay gelmeye baslıyor zaten."

çoook haklısın, ama ipin ucu çok kaçtıktan sonra da yine eski düzene dönmek işten bile değil :/ benim de tamamen çıkrmam gerekiyor şu tatlı olayını. haftada bir yiyorum ama onda da 1 porsiyon yerine 2-3 maaşallah...

canımız tatlı çektiğidne mutlaka doğal olandan giderebilmeliyiz ihtiyacımızı...

5:27 AM  

Post a Comment

<< Home