Monday, September 18, 2006

71.6

evet ben sonunda 71'i tekrar gordum bugun ve artık emin bir şekilde 70'e ve altına ilerliyorum. eve alışveriş yaptım ve artık sağlıklı yemekler yapıyorum sürekli ve yemekleri mümkün olduğunca evde yiyorum, dışarıda salata bile olsa sosu oluyor, porsiyon büyüyor vs. ondan en iyisi ev sanırım.

dün spora da tekrar başladım ve gene dedim ki ben hareket etmeyi çoook seviyorun, niye aralarda o kadar uzun uzun bırakıyorum bilmiyorum ama bir kere yapmaya başlayınca o kadar keyfim geliyor ki! dün de sonra hafif bacak ağrıları istediğim yolda olduğumu hatırlattı ve ayrıca mutlu oldum zaten:)

neyse, şans dileyin bana, bu sefer bi 70 ve altını görmek nasip olsun:)

1 Comments:

Blogger - said...

çok sevindim canım, aslında 6 lı rakamlara ne kaldı ki 1,6 kg sadece.Eminim onu da gerçekleştireceksin yakında....

5:50 AM  

Post a Comment

<< Home