Thursday, September 14, 2006

8:30 az müsli ve diyet yogurt, 1 salatalik

10:00 sutlu kahve

diye yazıyordum dün yediklerimi, öğlen de çok güzel 1 dilim ekmek az sebzeli türlü yemiştim ki akşam iş yerinde kutlama vardı kuru pasta yedim saat 5 civarı, ama öyle olunca da azim yaptım ve akşam yemek yemedim, sadece bir şeftali..

Bu sabah da gene müsli ve diyet süt ile güne başladım, inşallah devamı gelir:)

Merak edenler için, 71 kiloda değilim malesef şu an ama hızla iniyorum oraya doğru sonra da bu sefer 70'in altını görmezsem cidden tamamen bırakıyorum bu işleri:)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haaayıııııııır
nedek o öyle pes mi edeceksin sakın haa ya bünyen inatçı demek senin de..sakın inemedim deyip loyverme eninde sonunda gram gram da olsa gidecektir ben bu kez gerçekten çok azimliyim istiyorum kii herkes öyle olsun lütfen bak ben de 75lerden 2 haftada 72ye indim hatta cumartesi sabahı 71.8 gördüm tartıda sen de görebilirsin lütfen iletişimi koparmayalım..

5:59 AM  

Post a Comment

<< Home