Wednesday, September 13, 2006

azmimi buldum

ben birkac gundur gene azmimi kaybetmistim, bu sabah artik yeter dedim...heralde siz de biktiniz artik benim bu azim kaybedip bulmalarimdan ama her seferinde hedefe daa da yaklasiyorum...biraz mehter takimi misali oluyor ama hic yoktan iyidir sanirim. bir sure her gun yediklerimin listesini tutmak istiyorum,bugunun listesi de boyle oldu, sanirim gayet basariliydi:

sabah kahvaltisi (8:30) bir kase müsli ve diyet sut
ara: yok
oglen yemegi: 1 dilim ekmek, 1 kase mercimek corbasi, salata
ara: sutlu kahve
ara: 5 badem
aksam: ton balikli salata bir dilim diyet ekmek

bir de yemek sonrasi cayi diye bisi kesfettim liptonun, herkese tavsiye ederim siskinlik hissine cok iyi geliyor.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

canım bak benn seni takip ediyorum kg ler yakın ya o bakımdan ama sen azmine sahip çıkmazsa ben gerilerden gelip seni geççem ona göre <..
listene gelince iyi görünüyor ama bu işi benden çok daha iyi bilenler var ben gene de bişi demiyeyim:))
kendine iyi gelenini yap aç kalmadan az yemek çok hareketle bu kez zkurtulacağız bu kglerden.

8:22 AM  

Post a Comment

<< Home