Monday, September 04, 2006

iş başı

Evet...şimdi ben regl süresince gerçekten beceremedim rejim yapmayı, özellikle de hayatımdaki başka iniş çıkışlara denk geldiği için duygusal iştah dediğimiz şey son gaz devam etti..

Ama ben bugün itibariyle işe başlamış bulunuyorum ve haliyle sürekli dolaba gidip gelmek ve televizyon karşısında atıştırmak gibi durumlar tarihe karışıyor:)

Sabah o telaşla kahvaltı yapamadım evden çıkmadan, durum raporu saat 1 de salata bardan hazırladığım minik bir salata ve bol su şu ana kadar. Ama akşam hem benim işimi hem kardeşimin doğumgününü kutluyoruz, o yüzden pasta durumu olabilir...onu da kendime zehretmek istemiyorum.

Bir şekilde dengeleyeceğim artık...

2 Comments:

Blogger - said...

Canım yeni işin hayırlı olsun, sen ne okumuştun Amerika'da ? ilk iş çok önemli umarım mutlu olacağın bir iştir.
Pasta konusunu boşver, tabii ki zehir etme ilk işe başladığım gün pastamı yememiştim deme, dediğin gibi dengelersin bir şekilde.
Regl sendromuna ben girdim şimdi de geçen hafta ne güzel harika gidiyordum 2 gündür pasta da yedim dondurma da : (((

6:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

canım artık brn de okuyacağım seni kgler yakın hadi bakalım 69u görelim artık değil mi??

12:23 AM  

Post a Comment

<< Home