Thursday, September 07, 2006

yeni duzen

Ben gecen hafta defalarca rejimi bozdugum ve anca salı gununden ıtıbaren toparladıgım ıcın bugun ılk defa cesaret edıp tartıldım...ve 71.4 dedi tartı ki o kadar da olur yani 3-4 kere pastalı bozup 400 gr. gayet iyi...Bence vucudum hala Amerika'daki asırı kalorili yiyeceklerle bozmaya alisik oldugu icin burada bozunca idare ediyorum.

Salıdan beri yediklerimi gun gun hatırlamam imkansız oldugu icin size genel olarak yediklerimi yaziyorum, duzenim asagı yukarı soyle:

Sabah 1 dilim diyet ekmek, biraz diyet bpeynir, salatalık (evde dolap tamtakır oldugu icin az olabiliyor)

Oglen yemeginde 1 dilim ekmek ve salata yiyorum

Aksamustu diyet biskuvi

Aksam Ya salata ya saglıklı sebze yemegi

Onun dısında sutlu neskafe ıcıyorum 2-3 kere gunde, yarım yaglı sutle yapılmıs, kalsiyum ihtiyacımı karsılamak icin.

Artık su 71'den bi kurtulsam diyorum...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bekle bende 71lilere geleyim birlikte devam ederiz hatta yariş yaparız önce kim 6lı görcek dite.. gerçi sen bir kaç gündür yazmamışsın belkide görmüşsündür? gördün mü?!!!

4:38 AM  

Post a Comment

<< Home