Monday, September 18, 2006

sabah sporu:)))

Arkadaslar azminin doruklarında olan insan ben yine-yeniden vakaları artık olmasın da diyerek bu sabah erkenden kalktım ve sabah sporumu bile yaptımmm:)

Üstünde de müsli ve diyet sütten oluşan klasik kahvaltımı ettim, tartı da bana (tabii kahvaltı ve hatta spor öncesi) 71.4 dedi....

Bi yandan çok seviniyorum gene hızlı hızlı gidiyor gramlar diye, bir yandan da hiç bozmasaydım şimdi neleri görmüştüm diyorum:)

Ama 70'li bir şey belki yarın belki yarından da yakın bu sefer sanırım..

3 Comments:

Blogger - said...

olsun canım bozdun bitti önemli olan sabırlı olup devam etmek, benim gibi bir ileri iki geriden iyidir : (((

4:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

şişttt sen bi gel benim bloga gör bendeki azmi gaza gel bak ben de aynı rakamlarda yım ve yerimde saymaya hiç niyetim yok hadi birlikte gel 6lıları yakalayalım bayrama kadar bizi bekliyorlar??

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

nerelerdesin yaa nedir son durum?

3:05 PM  

Post a Comment

<< Home